söndag 9 december 2012

Kall morgon

Den här utsikten hade jag i morse klockan åtta från mitt köksfönster. Gnistrande, sprakande, isigt och kallt. Man riktigt ser kylan. Visst är det vackert!
I går satt Edvin och jag och tittade ut och visst är det så att tittar man länge och noga så kan man nästan se en liten röd tomteluva därborta mot grillkåtan.
Idag är det så kallt så vi håller oss inne och julstökar. Skulle jag knäppa ett kort på vårt stora vardagsrum just nu så skulle ni nog dimpa av, men så ska det vara när man städar för det blir så fint när man får ordning igen.
Kram Lena
(Ps. gillar ni den nya headern?)

4 kommentarer:

  1. Ja jag gillar den nya headern....jätte mycket vad duktig du är :)
    ja nu är det vackert ute om än kallt.
    Slipning i sovrummet i kväll.... målning av tak i morgon... det tar sig ;)

    Ja jisses vad man flyttar runt saker när man städar. Jag plockar från det ena rummet till det andra hämtar saker i det andra huset flyttar om.... flyttar runt... Möbler åker ut på magasinet och en del blir kvar.... men jag vet i 17 hur allt ska få plats även om huset är stort. Salen är ju redan full av möbler och Vi har inte fått dit vårt skåp och matsalsbord än....Skulle varit några rum till.....men det har nog inte heller räckt till.

    Ha det gott!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jättefin header, bilden till höger är
    jättevacker. Ha så roligt på festen.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Jaa, headern är jättefin och julig!
    Vacker vinterbild också, häärligt med all snö!

    Kram
    Petronella

    SvaraRadera
  4. Gomorron
    Hundarna är sonens men jag passar dom
    ofta, en är här denna helgen.
    Ha en härlig helg
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera