söndag 4 november 2012

Minnen

Den här helgen är vi många som har varit till gravar med våra nära och kära. Gravar vi besöker allt för sällan, så är det för mig i alla fall. Kan inte skylla på att de ligger för långt bort för jag har alla i närheten. Hur som helst så är det bra tycker jag att den här helgen finns. Det verkar som om det i vårt stressade samhälle dessutom blir en allt viktigare helg. En helg då vi stannar upp och tänker efter och faktiskt uppskattar det vi har istället för att ständigt jaga vidare.
Brukar göra helt egna gravdekorationer men i år sprang jag på dessa fina mosshjärtan som jag gjorde egen dekoration på i stället. Ädelgranriset växer på vår tomt.
Hoppas ni alla haft en skön och lång helg.
Kram Lena

4 kommentarer:

  1. Så fina hjärtana blev, och jag
    håller med helt, vi behöver en lugn helg
    med ljus och eftertanke.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Hej hej!
    åå så fina! va duktig du är!!
    Nästa år...dåååå...dååå ska jag minsann också stanna upp o njuta av helgerna..;)
    du undrade över köket...det är ju Ikeas Lidingö....
    jag ska berätta mer i ett inlägg länge fram..
    o fläkten..ja vi har ju inte lagat mat där ännu men funkar gör den...vi har testat den...;)
    tack för dina gulliga kommentarer...de gör mig glad...tyvärr är jag ingen vidare bloggkompis just nu...hinner inte riktigt..:(
    Kram Katarina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker du hinner svara ganska bra jag =) Vi hörs!
      Kram Lena

      Radera
  3. Underbara hjärtan, visst behöver man stanna upp en helg eller helst varje helg och bara tänka efter och njuta. Kram Theres

    SvaraRadera