tisdag 14 augusti 2012

Äntligen!

Tänk att det skulle hinna bli augusti innan jag tog tag i att tvätta färdigt alla vita snickerier på framsidan. Mannen började redan i våras med att tvätta framför sovrum och uterum och nu skulle ju alltså jag fortsätta med trappan, vindskivor och under takfoten. Nu är det gjort och jag tycker faktiskt att det ser "städat" ut. Nu ska jag bara ta mig i kragen och måla det vita på trappen. Räcket ska vi byta ut så jag struntar i spjälorna. Det ska bli ett med raka spjälor och kryss. Det visar sig om det blir i år eller nästa... Rom byggdes inte på en dag som man brukar säga.
Kram Lena

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Det är du med! Tack för den grundläggande fotokursen. Fortsatte när jag kom hem och tog bla. de här bilderna. Det är ju så mycket roligare när man vet lite hur man ska göra. Tack för en trevligt sällskap på utflykten också.
      Kram Lena

      Radera