torsdag 13 oktober 2011

Nytt i fönstret

Halloj  på er alla!

Blir inte ni sugna på att göra om lite i tillvaron så här på hösten? Jag blir alltid det och tror det  beror på att man tillbringat den mesta tiden utomhus och nu ser  insidan med lite andra ögon.


Hittade de här fina krukorna och planterade lite "hjärtan på tråd" samt satt i de fina trähjärtana jag hittade. Älskar att hålla på att pyssla med sånt här och kan gå alldeles "bananas" när jag hittar en fin blomsteraffär. Vi har en här i staden som jag älskar, blomsterverkstan & nya rum. Såg precis att de lagt ut kurserna för advent och jul så nu måste jag skynda mig dit och anmäla mig.
Kram Lena

1 kommentar:

  1. Lena vad fint du har och gör. Du är en riktig konstnär tror jag bestämt :)

    God Jul lite i förskott // Lena Sörman

    SvaraRadera